Неділя
22.04.2018
08:37
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Новокаховський професійний електротехнічний ліцей
Головна Реєстрація Вхід
Методробота »
Меню сайту

Пошук

Корисні посилання

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Професійно-технічна освіта в Україні

Департамент освіти і науки, молоді та спорту Херсонської обласної державної адміністрації

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Херсонській області


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Аспекти методичної діяльності педагогічного колективу
Новокаховського професійного електротехнічного ліцею

"Щоб об'єднати людей,
потрібна більш ясна і
міцна основа - це ідея."

К. Станіславський

Місія педагога в сучасному освітньому просторі надзвичайно важлива. Вона складається не лише з надання певних навчальних компетенцій учням, а й пристосування їх до навколишнього середовища, вміння аналізувати не тільки теоретичні постулати, а й моделювати різні варіанти рішень і брати на себе відповідальність за їх впровадження.

У світовій практиці професійна освіта являється показником рівня економічного розвитку країни. В умовах ринкових відносин в Україні найбільш актуальною є проблема конкурентоспроможності, професійної компетентності та мобільності спеціалістів і фахівців кваліфікованої праці – випускників професійно-технічних навчальних закладів. Цим обумовлюється потреба у вдосконаленні підготовки педагогів, втілення інновацій у навчально-виховний процес.

Інновації – необхідна умова здобуття права на життя професійно-технічної освіти. Тому, наш ліцей обрав проблемною темою саме тему: «Впровадження інноваційних технологій навчання при формуванні висококваліфікованого фахівця». Впровадження інноваційних педагогічних та виробничих методів у навчальне середовище забезпечує не тільки підготовку сучасного затребуваного на ринку праці робітника, а й являється джерелом позитивних зрушень як в іміджі окремого навчального закладу, так і в системі професійно-технічної освіти вцілому.

Педагоги ліцею активно працюють над впровадженням в навчальний процес різних напрямів науково-методичної діяльності та соціального партнерства:

  • новітніх педагогічних технологій («кейс метод», електронні тестові програми, програми по створенню мультимедійних презентацій та відео кліпів «Comtasia studio», «Windows movie maker», колективно-групові форми роботи і т.д.);
  • новітніх виробничих технологій (електронні програми «Практикум електромонтера», «Бездоганний офіціант», «Electric Workbench», «Compas», віртуальні тренажери з різних професій);
  • розробка науково-дослідницьких проектів («Дослідження впливу струмів витоку на роботу електрообладнання та оргтехніки», «Алкогольні та слабоалкогольні напої», «Творчі сходинки майбутніх професіоналів»);
  • створення електронних педагогічних засобів навчання (електронний навчальний посібник з предмету «Охорона праці», збірник творчо-пошукових завдань з предмету «Основи галузевої економіки та підприємництва», електронний посібник ««Електронні тести з алгебри і геометрії (по підготовці до ЗНО)», «Віртуальний тренажер «Beginnings of Electronics»; електронний підручник «Перший крок до електротехніки»; тестовий електронний посібник «Симулятор 3» (по темах «Електромонтажні роботи»; «Трансформатори»);
  • видавнича діяльність педагогічних працівників у фаховій літературі (розробки уроків математики, фізики, фізичного виховання, спец предметів з професій «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Офіціант. Бармен»);
  • соціальне партнерство з роботодавцями, місцевим самоврядуванням та засобами масової інформації (Дорадчий комітет, Піклувальна рада, круглі столи із залученням представників місцевих організацій різних типів та форм власності, статті в газети, журнали як міського так і регіонального рівня, ротація відеороликів про діяльність НКПЕТЛ на регіональному телеканалі «Скіфія»).

Швидкі темпи розвитку комп’ютерних технологій, які все більше проникають у наше повсякдення та усі сфери діяльності, поступово стають також і невід’ємною частиною професійної діяльності педагогів. Завдяки впровадженню комп’ютерних  Інтернет -технологій уроки стають більш вражаючими та інформативно наповненими, а самостійна робота учнів – більш творчою та оригінальнішою, що находить своє відображення у підвищенні якості освіти.

І саме випускники  ліцею відповідають потребам сучасного ринку праці, бо їх готують педагоги – майстри своєї справи, які живуть не тільки сьогоденням, а, випереджаючи майбутнє, з гордістю можуть сказати: «Наш фахівець – це взірець робітничого класу, тому що наші учні є дійсно затребуваними на сучасному ринку праці, і мають міцний фундамент професійних вмінь та навичок для подальшого кар’єрного зростання».

Методист ліцею

"Тернистий шлях викладача
Бо він бере в полон думки.
І рветься вже душа
До мрій твоїх,  мов похапки
За обрій відліта
Пісень твоїх як в ластівки
Дорога нелегка.
А ти, лети, учитель мій,
лети і не згорай
В пітьмі незнання і зітхань
Наук вселенських небокрай
Запалюй промінь знань."

Методист  ліцею

О.О.Перепелицина

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Форма входу


Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz